Куцурубська громада
o

Положення про порядок управління, утримання та експлуатації об’єктів комунальної власності Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади

Дата: 06.11.2017 08:38
Кількість переглядів: 1026

                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                          Рішення сільської ради

                                                                                            25 квітня 2017 року № 6

 

 

Положення

про порядок управління, утримання та експлуатації

об’єктів комунальної власності

Куцурубської сільської ради  об’єднаної територіальної громади

1. Загальні положення

1.1. Положення про порядок управління, утримання та експлуатації  об’єктів комунальної  власності  (далі Положення) визначає основні засади  щодо управління, утримання та експлуатації об’єктів комунальної  власності територіальної громади.

1.2. Положення розроблене відповідно до Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про власність»,   чинного законодавства України,  з метою створення високоефективної інтегрованої системи утримання та експлуатації  об’єктів  комунальної  власності територіальної громади.

1.3. Чинність цього Положення поширюється на нерухоме майно, віднесене до основних засобів (надалі-майно), яке є на балансі  підприємств і установ комунальної  власності.  

2. Загальні засади, управління,  утримання та експлуатації об’єктів

комунальної  власності 

2.1. Закріплення об’єктів комунальної  власності територіальної громади (зарахування на баланс) здійснюється за рішенням  сільської  ради:

-  за комунальними підприємствами або установами  комунальної  власності   з передачею речових прав по оперативному управлінню або господарському віданню.

2.2. Згідно  з рішенням  сільської  ради після оформлення акту прийому –передачі об’єктів у комунальну  власність керівник установи або комунального підприємства зобов’язаний:

- видати   наказ або розпорядження про зарахування прийнятих об’єктів на баланс.

- визначити порядок ведення обліку, зберігання об’єктів.

- визначити порядок утримання та експлуатації об’єктів.

2.3. З метою збереження, утримання та експлуатацію майна,  керівник установи або комунального підприємства  призначає відповідальних  осіб за збереження, утримання та експлуатацію майна із матеріальною відповідальністю та забезпечує передачу  їм майна на відповідальне  зберігання  встановленим  порядком.

2.4. Технічна експлуатація об’єктів комунальної  власності   здійснюється згідно технічної документації на зазначені об’єкти та згідно встановлених нормативів і правил.

2.5. З метою забезпечення  збереження об’єктів комунальної  власності, щорічно  керівник установи або підприємства,  організує інвентаризацію  майна, що знаходиться на балансі відповідної установи або підприємства із складанням  інвентаризаційних актів, копії яких надаються до сільської  ради.

2.6. Контроль за збереженням та використання об’єктів комунальної  власності забезпечує виконком сільської ради на підставі відповідних планів перевірки, який затверджується та доводиться до керівників установ або підприємств  встановленим порядком.

2.7. З метою ефективного утримання об’єктів та раціонального використання коштів керівник установи або підприємства щорічно на наступний рік складає плановий кошторис витрат на поточну експлуатацію об’єктів  комунальної  власності.          

 3.Особливості проведення середніх, капітальних ремонтів,

реконструкції об’єктів та  поліпшення  майна комунальної  власності

3.1. У випадку здійснення  робіт з забезпечення утримання об’єктів комунальної  власності –  середнього або капітального  ремонту, реконструкції,  за рахунок  сільського, районного або обласного  бюджету, дозвіл на проектування та проведення таких робіт затверджується (погоджується)  з  сільською   радою, яка представляє інтереси власника об’єктів – територіальної громади.

3.2. Затвердження (Погодження) проводиться  шляхом:

- Попереднього розгляду пропозиції щодо проведення середнього або капітального  ремонту, реконструкції об’єктів комунальної  власності  виконавчим комітетом сільської ради за поданням балансоутримувача об’єкту

- Розгляду   пропозиції щодо проведення середнього або капітального  ремонту, реконструкції об’єктів комунальної  власності постійними комісіями сільської  ради з питань житлово – комунального господарства та комунальної власності, містобудування будівництва, земельних відносин та охорони природи, та з питань планування,  фінансів,  бюджету  та  соціально-економічного  розвитку з наданням  рекомендацій або висновків.

- Затвердження (Погодження) сільською  радою на пленарному засіданні у відповідності з висновками постійних комісій  сільської  ради.

3.3. Складання кошторису відповідно проекту  на проведення середніх, капітальних ремонтів або реконструкцію об’єктів комунальної  власності здійснюється з урахуванням   вимог чинного законодавства.

3.4. Копії проектно-кошторисної документації надаються до виконавчого комітету сільської ради з метою здійснення контролю за утриманням об’єктів комунальної  власності.

3.5. Під час проведення вказаних робіт виконавчий комітет сільської ради,  як орган, що здійснює функції з організаційно-господарського управління суб’єктами, в яких знаходяться на балансі об’єкти комунальної  власності,  здійснює періодичний нагляд за ходом проведення робіт.

3.6. Прийняття в експлуатацію після завершення зазначених робіт здійснюється спеціально призначеними комісіями згідно чинного законодавства.

3.7. Поліпшення майна комунальної  власності,  проведене за рахунок  інших надходжень,  здійснюється  балансоутримувачами об’єктів комунальної власності  за власними планами за умови не погіршення утримання  та експлуатації  об’єктів.

4. Особливості підготовки до осінньо-зимового періоду об’єктів комунальної  власності

4.1. В процесі проходження опалювального періоду,  облік аварій  та несправностей  опалювальної системи ведеться  у спеціальному журналі експлуатації.

4.2. По закінченню опалювального періоду в термін до  01  травня,  відповідальними особами балансоутримувачів об’єктів комунальної  власності  проводиться  обстеження будівель, систем опалення, котелень (топкових)  з визначенням  стану та складанням відповідного акту.

4.3. В термін до 15 травня  розробляються  робочі плани підготовки до осінньо-зимового періоду з урахуванням актів обстеження  об’єктів та заходів по усуненню несправностей систем опалення,  виявлених в процесі проходження опалювального періоду по кожному об’єкту. Копії  планів надаються до сільської ради.

4.4. В термін до 25 травня  розробляються та видаються  розпорядження голови  виконавчого комітету сільської ради  щодо підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної інфраструктури до осінньо-зимового періоду,  з прийняттям  плану підготовки до осінньо-зимового періоду.

4.5. План підготовки повинен передбачати комплексну підготовку об’єктів комунальної власності із визначенням конкретних термінів підготовки.

4.6. В термін до 30 травня керівникам установ,  в яких на балансі знаходяться об’єкти комунальної  власності, забезпечити:

- корегування планів підготовки до осінньо-зимового періоду з урахуванням загального плану підготовки до осінньо-зимового періоду.

- видання  наказів  або розпоряджень  щодо затвердження планів підготовки до осінньо-зимового періоду по кожному об’єкту  з  визначенням  відповідальних осіб за підготовку.

- організацію підготовки  до осінньо-зимового періоду по кожному об’єкту.

Копії затверджених планів підготовки до осінньо-зимового періоду, по кожному об’єкту надаються  виконавчому комітету сільської ради.

4.7. Загальна  підготовка  об’єктів комунальної  власності  з проведенням пробних пусків,  повинна бути завершена:

-  закладів освіти,  охорони здоров’я, культури в термін до 01 вересня.

-  об’єктів житлово-комунального господарства  в термін до  01  жовтня.

4.8. З метою контролю за підготовкою об’єктів до осінньо-зимового періоду відповідальними особами виконавчого комітету,  із залученням представників відділу райдержадміністрації, який веде даний напрямок роботи,  проводяться проміжні перевірки за ходом підготовки в терміни: до 05 липня, 05 серпня, 05 вересня із складанням відповідних актів.

4.9. В термін з першого вересня по перше  жовтня   проводиться робота із завершення підготовки до осінньо-зимового періоду:

-  підготовка технічного персоналу котелень, топкових.

- перевірка димовентканалів.

- завершення заготівлі твердого палива.

- підготовка до  укладення договорів на постачання природного газу.

- усунення  недоліків та зауважень.

4.10. В термін з 15 вересня по 01 жовтня  проводиться остаточний контроль підготовки до осінньо-зимового періоду об’єктів комунальної власності громади із складанням паспортів готовності об’єктів до експлуатації в осінньо-зимовий період.

4.11. В термін з 01 жовтня по 15 жовтня проводиться:

- укладення договорів на поставку природного газу.

-  усунення  недоліків та зауважень.

- контрольні  пуски систем опалення перед початком опалювального періоду.

4.12. В термін до 15 жовтня видається розпорядження сільського голови про початок опалювального періоду з визначенням умов та стану проходження опалювального періоду.

Ознайомитись з рішенням тут


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора