Куцурубська громада
Очаківський район, Миколаївська область

Господарсько – земельний відділ

Завдання  господарсько - земельного відділу 

 

1.Виконувати основні обов’язки, передбачені ст.8 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

2.Дотримуватися вимог та обмежень, обмовлених Законами України «Про засади запобігання  і протидії корупції» та  «Про службу в органах місцевого самоврядування».

3.Знати земельне законодавство України і вміти користуватися  положеннями Закону у практичній роботі.

4.Знати загальну площу території сільської ради і землекористувачів, що знаходяться на території ради.

5.Постійно співпрацювати з районним управлінням земельних ресурсів, податковою інспекцією  та бухгалтером сільської ради для виконання доручень і завдань, що належать до його  компетенції.

6.Готувати та вносити на розгляд сільської ради пропозиції та  проекти рішень по земельних питаннях.

7.Здійснює контроль за додержанням землевласниками та землекористувачами земельного законодавства, встановленого режиму використання земельних  ділянок відповідно до цільового призначення та умов надання.

8.Готовити матеріали для оформлення договорів на право тимчасового користування землею, в тому числі на умовах оренди.

9.Здійснює на території сільської ради облік і звітність, як державну так і відомчу, у сфері регулювання земельних відносин, використання та охорони земель та подавати її в установлені терміни до районного відділу земельних ресурсів.

10.Ведення земельно-кадастрової документації .

11.Постійно слідкувати за  змінами, що проходять  в земельно-облікових документах, внаслідок надання або  вилучення земельних ділянок, зміни власників при цивільно-правових угодах  та  інформувати касира сільської ради.

12. Проводити зміни в І розділі  погосподарського  обліку, складає звіти в  управління  статистики  по даному  розділу.

13. Складає списки  населення   щодо надання пільг по сплаті земельного податку.

14.Брати участь у складані планово-картографічних матеріалів для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою та проведення робіт з охорони земель.

15.Здійснювати на території сільської ради нагляд за освоєнням проектів землеустрою, будівництвом протиерозійних та інших об’єктів, що споруджуються   з   метою  раціонального  використання  та  охорони земель.

16.Видавати  довідки та виписи із земельно-кадастрових книг  фізичним та юридичними особам про наявність земельних ділянок та їх розмір.

17.Розглядати земельні спори, готувати проекти рішень та висновків по цих спорах згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян».

18.Контролювати питання погодження меж між сусідами при  виготовлені  державних актів на право власності на земельні ділянки.

19.Вносити сільському голові пропозиції щодо покращення організації робіт, пов’язаних з регулюванням земельних відносин на території ради.

20.Несе відповідальність за зберігання в належному стані та використання в  практичній роботі  картографічних матеріалів територіальної  громади.

21.Проводить звірку  з секретарем ради  відносно власників житлових будинків та земельних ділянок і бухгалтером сільської ради наявності землі  у землекористувачів та власників земельних ділянок  з земельно-кадастровою документацією та сприяє нарахуванню земельного податку.

22.Веде облік та контроль за розглядом листів, скарг та заяв громадян по земельним питанням, веде особистий прийом громадян.

23.Здійснювати інші функції, що випливають з  покладених на нього сільською радою завдань.

24.Постійно працює над підвищенням свого  загальноосвітнього  та професійного рівня.

25.Вирішує за дорученням сільського голови та старости інші питання пов’язані з діяльністю ради та її органів.