A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Куцурубська громада - офіційний сайт
Миколаївська область

Оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника служби у справах дітей та спеціаліста служби у справах дітей Куцурубської сільської ради об’єднаної теритоіальної громади

Дата: 15.01.2021 13:36
Кількість переглядів: 141

       Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про запобігання корупції»,  Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, розпорядження сільського голови від  11 січня 2021 року № 9-О «Про проведення конкурсу  на  зайняття вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в виконавчому комітеті Куцурубської сільської ради  об’єднаної  територіальної  громади» з 15 січня 2021 року оголошує конкурс на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування:

 

                  - начальника служби у справах дітей – 1 шт.од.;

- спеціаліста служби у справах дітей – 1 шт.од.

 Кваліфікаційні вимоги до кандидатів  на посаду начальника служби у справах дітей:

  • громадянство України;
  •  вища  освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на керівних посадах не менше 3 років;
  • вільне володіння державною мовою (розмовна та письмова).

 

Професійні вимоги:

Знання Конституції України; Сімейного кодексу України; Цивільного кодексу України; Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про охорону дитинства»; Постанов Кабінету Міністрів України: «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», «Про затвердження Положення про прийомну сім'ю», Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типу, «Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей».

   Технічні вміння: вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку та знання основ діловодства.

 

Вимоги до компетентностей:

  • робота з великими обсягами інформації;   
  • ініціативність та надання пропозицій, їх аргументація та презентація;                     
  • орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
  • ефективна робота в команді та координація з іншими представниками влади і органів місцевого самоврядування;
  • здатність приймати зміни та змінюватись;
  • особиста відповідальність;
  • системність і самостійність в роботі;
  • орієнтація на обслуговування;
  • вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів  на посаду спеціаліста служби у справах дітей:

  • громадянство України;
  •  освіта базова вища;
  •  стаж роботи за фахом на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше трьох років;
  • вільне володіння державною мовою (розмовна та письмова).

 

 

Особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі подають в установленому порядку такі документи:

  • письмова заява про участь у конкурсі , в якій особа вказує, що вона ознайомлена зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія реєстраційної картки платника податків
  • копія трудової книжки;
  • копії  документів  про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, наукового ступеня;
  • дві фотокартки розміром 4×6 см;
  • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування   у порядку , визначеному Законом  України «Про запобігання корупції»;
  • копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Термін та адреса прийняття документів:  Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення на офіційному веб-сайті ради та публікації оголошення в ЗМІ до 15.02.2021 року. Звертатися за адресою: с. Куцуруб , вул.Очаківська,120 . Додаткова інформація надається за телефоном:  +380984335690.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора