Оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади спеціаліста служби у справах дітей Куцурубської сільської ради об’єднаної теритоіальної громади
Відповідно Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про запобігання корупції», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, розпорядження сільського голови від 13 квітня 2021 року № 33-О «Про проведення конкурсу на зайняття вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в виконавчому комітеті Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади» з 16 квітня 2021 року оголошує конкурс на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування:
- спеціаліста служби у справах дітей – 1 шт.од.
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів на посаду спеціаліста служби у справах дітей:
- громадянство України;
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
- стаж роботи за фахом на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 3 років;
- вільне володіння державною мовою (розмовна та письмова).
Професійні вимоги:
Знання Конституції України; Сімейного кодексу України; Цивільного кодексу України; Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про охорону дитинства»; Постанов Кабінету Міністрів України: «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», «Про затвердження Положення про прийомну сім'ю», Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типу, «Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей».
Технічні вміння: вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку та знання основ діловодства.
Вимоги до компетентностей:
- робота з великими обсягами інформації;
- ініціативність та надання пропозицій, їх аргументація та презентація;
- орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
- ефективна робота в команді та координація з іншими представниками влади і органів місцевого самоврядування;
- здатність приймати зміни та змінюватись;
- особиста відповідальність;
- системність і самостійність в роботі;
- орієнтація на обслуговування;
- вміння працювати в стресових ситуаціях.
Особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі подають в установленому порядку такі документи:
- заяву про участь у конкурсі , в якій особа вказує, що вона ознайомлена зі
встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття та
проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- копія паспорта громадянина України;
- копія реєстраційної картки платника податків
- копія трудової книжки;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, наукового ступеня;
- дві фотокартки розміром 4×6 см;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (NAZK.GOV.UA).
- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Термін та адреса прийняття документів: Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення на офіційному веб-сайті сільської ради та публікації оголошення в ЗМІ. Звертатися за адресою: с. Куцуруб , вул.Очаківська,120 .
Документи подаються конкурсантом особисто.
Додаткова інформація надається за телефоном: +380984335690.