A A A K K K
для людей із порушенням зору
Куцурубська громада - офіційний сайт
Миколаївська область

Неможливо отримати цифровий COVID-сертифікат у мобільному додатку Дія (питання / відповіді)

Дата: 21.10.2021 15:17
Кількість переглядів: 2257

Незважаючи на велику кількість успішно згенерованих COVID-сертифікатів, Міністерство охорони здоров’я України продовжує фіксувати випадки, коли отримати цифровий документ не виходить. Кожен з таких випадків ретельно проаналізований, розібраний та, за можливості, виправлений. Пропунуємо ознайомитися з найбільш поширеними проблемами при спробі згенерувати  цифровий COVID-сертифікат у мобільному додатку Дія.

 

Питання / Відповіді на типові питання від пацієнтів

 

Питання 1:  Якщо ви отримали статус «Не має даних про вас» після запиту на створення документа

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал Дія (diia.gov.ua), використовуючи свій електронний підпис для входу.

Якщо і портал Дія відповів, що "Немає даних про вас", зверніться до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані, зокрема такі як:

1. ПІБ украі?нською та англіи?ською, як у паспортних документах.

2. РНОКПП (реєстраціи?нии? номер обліковоі? картки платника податків, раніше називався – індивідуальнии? податковии? номер — ІПН).

3. УНЗР - це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити  цифрову ідентифікацію людини.

4. Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.

5. Актуальнии? номер телефону, на якому можливо прии?мати і відсилати смс.

Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтесь, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або співпадінь із профілем іншої людини.

 

Питання 2: Якщо ви отримали статус ««Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат

Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані, які описані вище.

 

Питання 3: Якщо ви отримали статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат

Вам потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендовано увіи?ти до мобільного додатку або скористатись порталом Дія, використовуючи електронний підпис для входу.

 

Питання 4: Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли».

Рекомендовано оновити мобільнии? застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт Дія (https://diia.gov.ua/ ), увійшовши в систему з допомогою електронного підпису.         

 

Питання 5: Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступнии?» з таким текстом «Ви щепились не в Украі?ні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, якии? робив щеплення».

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, якии? би врахував виконану вами вакцинацію не є можливим. МОЗ працює над такою можливістю в маи?бутньому.               

 

Питання 6: Якщо ви отримали статус: “Номер партіі? вакцини помилковии?”.                                         

Вам потрібно звернутися до лікаря, якии? провів щеплення і вніс медичнии? запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом -  позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки.

Без такоі? діі? ви зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.

 

Питання 7: “На жаль, сталася помилка”

Звертайтесь до технічноі? підтримки порталу та додатку “Дія” 

__________________________________________________________

Довідково: Якщо є інші запитання про це, можна звертатися в контакт-центр МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 2019 (або за формою - issue.covid19.gov.ua ), а також через чат-бот Дії - вхід на порталі державних послуг та через мобільний застосунок «Дія»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора