Звіт сільського голови за 2021 рік
Звіт сільського голови за 2021 рік
Шановні жителі громади!
Для нашої громади 2021 рік був роком змін, серйозних викликів, наполегливої праці та прийняття непростих рішень. У відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», звітую про проведену роботу за 2021 рік.
ДІЯЛЬНІСТЬ РАДИ
Куцурубська сільська рада працювала у складі 21 депутатів по 8 багатомандатних округах. За звітний період проведено 14 сесійних засідань, прийнято 226 рішень. Відбулося 14 засідань постійних комісій Куцурубської сільської ради, на яких було розглянуто 268 питань. Проведено, підготовлено, забезпечено інформаційними матеріалами, запротокольовано та оформлено протоколами 12 засідань виконавчого комітету сільської ради, на яких розглянуто 180 питань. Протягом року прийнято 3138 вхідних документів, зареєстровано 5 запитів на публічну інформацію. Усі запити були розглянуті. Запитувачам інформації надано відповіді у визначені законом терміни.
Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є одним із важливих чинників довіри людей до влади, суспільно-політичної стабільності в громаді і в державі в цілому, то згідно з Законом України «Про звернення громадян» в Куцурубській сільській раді ведеться порядок роботи зі звернення громадян. Всі звернення громадян, які надходять на адресу сільської ради, підлягають обов'язковому розгляду.
Протягом 2021 року до сільської ради надійшло 192 звернення громадян.
Із усіх звернень за 2021 рік було 15 колективних звернень. Найбільше колективних звернень надійшло від жителів громади з питань транспортного сполучення, видалення аварійних дерев, проведення водопостачання і т.д. За цими зверненнями заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з чинним законодавством.
Усі звернення, які надходили до сільської ради, розглядалися в передбачені законом терміни. З усіх звернень вирішено позитивно 172, дано роз’яснення згідно з чинним законодавством на 8 звернень, у стадії виконання - 11 звернень, відмова — 1 звернення.
Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення (пенсіонери, інваліди). Зазначена категорія громадян піднімає питання надання матеріальної допомоги на лікування.
Протягом 2021 року з проханням виділити матеріальну допомогу до сільської ради звернулось 102 особи. Згідно протоколів проведено 15 засідань комісій по питанню надання грошової допомоги. Виплачена матеріальна допомога за 12 місяців у розмірі 542 тис. 418 грн.
Також за звітний період надійшло 27 звернень з питань аграрної політики та земельних відносин, житлової політики — 20, комунального господарства – 6, транспорту і зв’язку - 5, і т. д.
Сільським головою та заступником голови проводилися виїзні прийоми громадян в населених пунктах громади. На офіційному веб-сайті сільської ради створено відповідний розділ, присвячений роботі зі зверненнями громадян, де, зокрема, розміщується графік особистого прийому громадян керівництвом ради.
На сесіях сільської ради в 2021 році затверджено Програми, відповідно до яких працює сільська рада:
*Програма розвитку та підтримки Комунального некомерційного підприємства «Куцурубський центр первинної медико-санітарної допомоги» Куцурубської сільської ради на 2022-2025 роки;
* Програма благоустрою населених пунктів Куцурубської сільської ради на 2022-2025 роки;
*Програма « Питна вода Куцурубської сільської ради на 2022-2025 роки»;
* Цільова соціальна програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа в Куцурубській сільській раді на 2021-2023 роки;
* «Вуличне освітлення Куцурубської сільської ради на 2021-2025 роки».
ДОХОДИ
Бюджет Куцурубської сільської ради ОТГ на 2021 рік затверджено рішенням сесії сільської ради 24 грудня 2020 року в обсязі 62 775 858 гривень по доходах, з них по загальному фонду 61 664 783 гривні (в т.ч. по податках і зборах 30 598 985 гривень офіційні трансферти 31 065 798 гривень) та спеціальному фонду 1 111 075 гривень. Бюджет збалансований.
Протягом року дохідна частина бюджету уточнювалася і на кінець року складає 66 679 752 гривень по доходах, з них по загальному фонду 65 568 677 гривні та спеціальному фонду 1 111 075 гривень., як власні надходження бюджетних установ.
Фактичні надходження за 2021 рік до сільського бюджету Куцурубської сільської ради склали 66 954 743 гривень, з них податки і збори 32 572 294 гривень, що становить 104,7 відсотка від запланованих; офіційні трансферти 34 382 449 гривень.
Основним джерелом надходжень сільського бюджету громади є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого в бюджеті складає 55,4 відсотка, місцеві податки питома вага яких в бюджеті складає 36,5 відсотків.
Протягом звітного періоду до сільського бюджету надійшло податку на доходи фізичних осіб надійшло в сумі 19 053 559 гривень, що складає 104,7 відсотків планових показників бюджету.
До сільського бюджету надійшло податку на майно в сумі 590 420 гривень, що складає 102,0 відсотків планових показників бюджету.
В частині плати за землю за звітний період надійшло податку в сумі 6 410 820 гривень, що становить 101,9 відсотка планових показників 2021 року.
За 2021 рік до сільського бюджету громади надійшло єдиного податку, обсяг надходжень якого склав за звітний період – 5 553 264 гривень, що становить 105,9 відсотка виконання планових показників. Із них єдиного податку від сільськогосподарських виробників надійшло 3 316 284 гривень.
Планові показники по надходженню державного мита виконані на 105,8 відсотка (фактичні надходження склали 1 597 гривень).
По офіційним трансфертам :
Базова дотація на 2021 рік заплановано та надійшло 5 020 700 гривень.
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам використовується для виплати заробітної плати педпрацівникам, на 2021 рік заплановано та надійшло 24 492 900 гривень.
Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров?я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету використовується для оплати праці обслуговуючому персоналу освітніх закладів та оплати енергоносіїв, заплановано і надійшло на 2021 рік 1 325 200 грн.
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій отримано у 2021 році в сумі 810 810 гривень. Використано на капітальний ремонт дороги від вул. Очаківської до буд. 6 вул Кутузова.
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості заплановано і надійшло 920 624 гривень.
Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на 2021 рік на 391 783 гривень. Субвенція у звітному періоді надійшла в повному обсязі.
Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету, заплановано і надійшла у 2021 рік в сумі 53 098 гривень.
Субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду запланована і надійшла на 36 698 гривень.
Інші субвенції з місцевого бюджету (обласні субвенції) заплановано і надійшло у 2021 рік 344 149,60 гривень.
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров?я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету, заплановано і надійшло у 2021 році в сумі 143 600 гривень. Субвенція передана бюджету Очаківської міської територіальної громади з бюджету сільської ради для Очаківської багатопрофільної лікарні на придбання інсуліну.
Протягом 2021 року до спеціального фонду сільського бюджету об»єднаної громади отримано доходів в сумі 1 903 615 гривень ( в т. ч. плата за надання в оренду приміщень – 46 782 гривень; благодійні внески – 936 894 гривні; екологічний податок – 9 256 гривень; батьківська плата за харчування дітей в закладах освіти 710 084 гривні), що складає 171,3 відсотка кошторисних призначень .
Обсяг видаткової частини бюджету громади (з урахуванням субвенції з державного бюджету) за 2021 рік склав 69 735 040 гривень; у тому числі 60 976 963 гривень – видатки загального фонду, видатки по спеціального фонду (бюджет розвитку) – 8 758 077 гривень.
Із бюджету громади профінансовано видатки на утримання установ освіти – 47 023 919 гривень; установ охорони здоров’я – 858 040 гривень; установ культури і мистецтва – 2 220 800 гривень; соціального захисту та соціального забезпечення – 3 463 775 гривень; органи управління – 5 560 172 гривень; житлово-комунальне господарство – 2 572 432 гривень; транспорт, дорожнє господарство – 764 470 гривень; міжбюджетні трансферти – 2 106 755 гривень.
В загальній сумі видатків загального фонду за 2021 рік видатки по захищеним статтям складають 89,1 відсотків (54 311 049 гривень). Так, касові видатки на заробітну плату з нарахуванням склали 77,2 % (47 084 487 гривень), енергоносії – 4,7 % (2 859 883 гривень), медикаменти – 0,04% (25 158 гривень), продукти харчування – 2,1 % (1 301 350 гривень), виплату допомоги – 1,2 % (706 977 гривень), поточні та капітальні трансферти органам інших рівнів – 3,5% (2 106 754 гривні)
На території об»єднаної громади діють такі потужні підприємства: «Порт «Очаків», ПАТ «Миколаївобленерго», «Зоря-Машпроект», ТОВ «Вин-Агро», ПРАТ «Вітряний парк Очаківський», ТОВ «Вітряний парк Благодатний», ТОВ «Південно- Українська ВЕС», ТОВ «Вітряний парк Миколаївський», сільськогосподарські підприємства: ТОВ « Агрофірма «Лиманський» с. Куцуруб, ТОВ «Сонячний» с. Іванівка, ТОВ «Очаківський «РАЙАГРОХІМ» с. Парутине, ТОВ «Агро-Кон» с. Солончаки, ФГ «Південь-Агро Світ» с. Дмитрівка, ТОВ «Колос 2011», ТОВ «Південь Агро-Інвест» с. Острівка, в яких працюють значна кількість жителів громади.
ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ
Одними із найбільш важливих питань, які розглядалися сільською радою та виконавчим комітетом, були земельні питання. За звітний період господарсько – земельним відділом підготовлено 206 рішень по земельних питаннях, в тому числі про передачу земельних ділянок у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка), для ведення особистого селянського господарства, для ведення товарно – сільсько- господарського виробництва ( земельні паї) – 195 земельних ділянок, які знаходяться в межах території Куцурубської сільської ради.
На протязі року на сесіях розглядалися питання щодо надання та затвердження проектів землеустрою по відведенню земельних ділянок в оренду ТОВ « Південно-Українська ВЕС». Підготовлено та зареєстровано договорів оренди з ТОВ « Південно-Українська ВЕС» на суму 428264,45 грн.
Куцурубською сільською радою прийнято рішення на розробку технічної документації про нормативно – грошову оцінку земель 12 населених пунктів громади, що збільшить надходження до бюджету.
Надано дозвіл на розроблення технічних документацій щодо інвентаризації невитребуваних земельними частками ( паями) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на загальну площу 120 га, яка вже на стадії завершення.
Продано право оренди на аукціоні на землі сільськогосподарського призначення із земель комунальної власності загальною площею 13,9 га .
Комісія з визначення та відшкодування збитків землі при виконавчому комітеті сільської ради разом з інспекцією відділу контролю за використанням та охорони земель Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області обстежили земельні ділянки сільськогосподарського призначення (землі комунальної власності), які обробляються без правовстановчих документів. Згідно актів обстежень було нараховано та сплачено до сільської ради 698145,04 грн.
ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО ТА БЛАГОУСТРІЙ
Протягом 2021 року основні зусилля Куцурубської сільської ради у сфері житлово – комунального господарства були спрямовані на:
-благоустрій території сіл Куцурубської сільської ради, а саме : утримання в належному стані кладовищ, пам'ятників, скошування трави, ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ, тощо (476206 грн);
зовнішнє освітлення - 178082 грн ( оплата електроенергії - 69201грн; ремонтні роботи - 57620 грн; матеріали - 304903 грн);
Благоустрій території сіл, забезпечення в ньому чистоти та порядку є важливим питанням в роботі виконкому сільської ради, депутатів, керівників підприємств, організацій, установ всіх форм власності. Щоб наші села були чистими, виконкомом сільської ради затверджуються заходи по благоустрою території. Запроваджено щорічний конкурс “Старостинський округ (населений пункт) найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку». За результатами конкурсу 2021 року: І місце – Острівський старостинський округ, ІІ місце – Іванівський старостинський округ, ІІІ місце –Солончаківський старостинський округ.
-дорожня інфраструктура: здійснено капітальний ремонт дороги в с. Куцуруб, вул. Кутузова від вул. Очаківської до буд. № 6 вул. Кутузова протяжністю 150 м за кошти державного бюджету на соціально – економічний розвиток територій (737992 тис. грн.), за сприяння Народного депутата України Олександра Пасічного.
Забезпечення населення питною водою є однією з важливих проблем, розв'язання якої необхідно для збереження здоров'я, поліпшення умов проживання та підвищення рівня життя населення громади.
За рахунок коштів , виділених з бюджету Куцурубської сільскої ради проведено заміну водопроводу КСПК « Гілея» на суму 418500 грн, а саме:
с.Парутине – 1500м / 108500 грн,
с.Каталине – 800 м / 79000 грн
с. Прибузьке – 2300 м / 231000 грн
По договору соцпартнерства за кошти вітропарка «Очаківський» в с.Дмитрівка було замінено 750м водопроводу на суму 67848 грн.
Для капітального ремонту водопровідної мережі протяжністю 6250 м в с.Куцуруб з бюджету Куцурубської сільської ради виділено КСПК « Гілея»1300000 грн . 02.07.2021 року оголошено тендерну закупівлю необхідних матеріалів для проведення ремонтних робіт. Двічі проводилися відкриті торги, які завершилися 19.10.2021р. Комунальне підприємство розпочало роботи по заміні водопровідної мережі від башт Рожновського до центральної магістралі. В зв’язку з погодними умовами, підприємство встигло провести ремонт водопроводу протяжністю 2880м. Враховуючи погодні умови зимового періоду, роботи по укладці водопровідної мережі по вулиці Пілієва будуть завершені весною 2022 року
КСКП «Гілея» за 2021 рік надано послуг на суму 2265421грн
В т.ч. послуги водопостачання 1760100 грн;
Послуги з вивезення сміття 207650 грн;
Послуги транспорту 229822 грн.
Для потреб Куцурубської сільскої ради надано транспортних послуг на суму 131223 грн:
- грейдерування доріг – 26478 грн;
- благоустрій кладовищ - 29478 грн;
- перевезення піску – 4300 грн;
- покос трави – 38274 грн;
- перевезення деревини та матеріалів – 25183 грн;
- установка пожежного гідранту – 7550 грн.
Для потреб бюджетних установ Куцурубської сільскої ради було надано транспортних послуг на суму 53484 грн.
В селі Парутине встановлено центральний збірник каналізаційних відходів (септик) на суму 10.0 тис.грн.
Для покращення умов праці, за кошти Куцурубської сільської ради, в адмінбудівлі с. Солончаки проведено поточний ремонт опалювальної системи, а саме придбано та встановлено твердопаливний котел (12500 грн.) , насос для системи опалення ( 3433 грн.). До цієї системи опалення підключено бібліотеку та пункт здоров'я в с. Солончаки. На матеріали та роботу витрачено 30833 грн. За кошти ТОВ « Південно – Українська ВЕС» замінено 13 металопластикових вікон ( 76254 грн) в адмінбудівлі, бібліотеці, пункті здоров?я с. Солончаки.
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Центр надання адміністративних послуг громади наближає органи влади до потреб громадськості, роблячи систему надання адміністративних послуг прозорою, доступною та якісною.
Станом на 01.01.2022 року структура ЦНАПу складається із головного приміщення ЦНАП в с. Куцуруб та 5 віддалених робочих місць (далі - ВРМ) в селах Острівка, Іванівка, Дмитрівка, Солончаки та Парутине.
Робочі місця адміністраторів ЦНАП підключені до державних реєстрів інформаційних баз даних:
- Державний реєстр актів цивільного стану,
- Реєстр територіальної громади, через програмні засоби ДМС щодо внесення інформації про реєстрацію, розміщеними на офіційному сайті ДМС України,
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,
- Державний реєстр прав на нерухоме майно,
Подано заявку до підключення до Державного земельного кадастру.
Адміністратори ЦНАП та ЦНАП ВРМ використовують відомості Єдиного державного демографічного реєстру, Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, Єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України щодо розшуку осіб, зниклих безвісти, та викрадених (втрачених) документів, реєстру боржників, реєстру довіреностей.
В Центрі надання адміністративних послуг та відділених робочих місцях громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 197 адміністративних послуг. Протягом 2021 року через ЦНАП та ВРМ було надано 8369 адміністративних послуг.
Найбільшим попитом серед населення 2021 року користувались послуги:
* з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання – 4953 послуг або 59,2 % від загальної кількості прийнятих заяв,
* адміністративні послуги соціального характеру 1108 послуг або 13,2%,
* видачі відомостей з Державного земельного кадастру та земельні питання (сектору № 3 Управління у Миколаївському районі ГУ Держгеокадастру у Миколаївській області та звернення з земельних питань до Куцурубської сільської ради) (482+540=1022) послуг або (5,8%+6,5%=12,2%),
* державної реєстрації фізичних та юридичних осіб – 506 або 6 % тощо.
Надано адміністраторами ЦНАП консультацій суб’єктам в кількості 9341 одиниць, які надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону. Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, з питань оформлення паспорту громадянина України з безконтактним електронним носієм формі ID-картки, реєстрації бізнесу та нерухомого майна (земельних ділянок, квартир, будинків), питання соціального характеру(отримання матеріальної допомоги, субсидій) тощо.
Більшість адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП є безкоштовними. У 2021 році за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету Куцурубської сільської ради надійшло коштів на суму 83348,0 тис. грн.
ОСВІТА
Куцурубська сільська рада забезпечує потребу громади на здобуття початкової, базової та повної загальної середньої освіти. У звітному періоді мережа ЗЗСО громади складала 3 заклади загальної середньої освіти: Куцурубський ЗЗСО І-ІІІ ст. імені Т.Г.Шевченка (опорний), у складі якого функціонує 3 філії: Іванівська, Дмитрівська, Солончаківська; Парутинський ЗЗСО І-ІІІ ст. та Острівська гімназія.
Штатна чисельність усіх працівників закладів освіти складає 187 осіб. Із них педагогічних працівників – 108 та обслуговуючого персоналу -79 осіб.
Освітніми послугами у 2021 році було охоплено 802 дітей шкільного віку .
Для задоволення потреб учнів на базі Парутинського та Куцурубського ЗЗСО працює 7 гуртків (напрямки: художньо-естетичні, спортивний та науково-технічний), які відвідує 87 учнів.
Для сприятливих і безпечних умов навчання в освітніх закладах створено сучасний освітній простір: закуплено нові меблі, м’який інвентар, дидактичний матеріал, комп’ютерне обладнання та оргтехніку. Також для попередження розповсюдження гострої респіраторної інфекції придбано дезінфекційні засоби.
Харчування дітей здійснюється згідно до вимог чинного законодавства. У закладах освіти розроблено нове меню відповідно до нового Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку затвердженого постановою КМ України від 24.03.2021р.№305.
Вартість харчування з 01січня 2021 року у закладах загальної середньої освіти громади встановлена у розмірі: - для учнів 1-4 класів – 15.00 грн.( кошти Куцурубської сільської ради); для учнів 5-11 класів – 16.00 грн. У ЗДО - 25,0 грн. для дітей віком від одного до трьох років; 35,0 грн. для дітей віком від чотирьох до шести (семи) років ( 60% - кошти Куцурубської сільської ради, 40% - батьківська плата).
У грудні 2021 року рішенням сесії збільшено вартість харчування у розмірі: для учнів 1-4 класів – 18.00 грн ( кошти Куцурубської сільської ради); для учнів 5-11 класів – 19.00 грн. Одноденна вартість харчування однієї дитини дошкільного віку в закладах дошкільної освіти, дошкільних підрозділах закладів освіти - 35,0 грн. для дітей віком від одного до трьох років; 50,0 грн. для дітей віком від чотирьох до шести (семи) років( 60%- кошти Куцурубської сільської ради, 40% - батьківська плата).
Всього гарячим харчуванням охоплено 574 дитини, які навчаються в школі та 100% дітей - в закладах дошкільної освіти.
Від плати за харчування в закладах освіти звільнено дітей із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які виховуються в інклюзивних групах, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", дітей з інвалідністю та дітей внутрішньо переміщених осіб. Зменшено розмір плати за харчування дітей дошкільного віку на 50% для батьків, у сім’ях яких троє і більше дітей.
На території Куцурубської сільської ради функціонує 4 заклади дошкільної освіти, 1 дошкільний підрозділ у складі Острівської гімназії та 1 у складі Дмитрівської філії Куцурубського ЗЗСО І – ІІІ ступенів імені Т.Г. Шевченка. Різними формами дошкільної освіти дітей віком від 3 до 6 (7) років охоплено 193 дитини.
В закладах дошкільної освіти на початку 2020-2021 н.р. функціонували 11 груп, у яких перебувало 188 дітей. На даний час в закладах створено 8 різновікових груп, в яких здобувають дошкільну освіту 154 дітей віком від 1 до 6 (7) років. В закладах виховуються 35 дітей з багатодітних сімей, 14 дітей з сімей, які мають статус малозабезпечених, 2 дітей-інвалідів (Іванівський та Парутинський ДНЗ).
Діти п’ятирічного віку охопленні дошкільною освітою 100% (63 дитини). У 2020/2021 навчальному році освітній процес забезпечували 16 педагогічних працівників. З них повну вищу педагогічну освіту мають 6 осіб або 37,5 %, середню спеціальну освіту мають - 6 осіб або 37,5 %, ще 25% - це 4 особи працюють в закладах без освіти. 2020-2021 н.р. був майже весь карантинним, що позначилось на організації навчального процесу з листопада по квітень. Майже кожен заклад систематично, не зважаючи на всі протиепідемічні заходи, перебував на карантині повністю, або частково.
Організація регулярного безкоштовного підвезення учнів та педагогічних працівників до місць навчання і додому є складовою частиною забезпечення реалізації прав громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.
В громаді за межею пішохідної доступності проживають і потребують підвезення 134 учні, підвозяться стовідсотково.
До закладів дошкільної освіти та у зворотному напрямку шкільними автобусами громади здійснюється підвезення:
-
до Іванівського ЗДО «Ромашка» - 19 дітей;
-
до Острівської гімназії (дошкільний підрозділ) – 6 дітей;
-
до Дмитрівської філії Куцурубського ЗЗСО І – ІІІ ступенів імені Т.Г. Шевченка (дошкільний підрозділ) із с. Солончаки – 4 дітей;
-
до Парутинського ЗДО «Ластівка» - 1 дитина із с. Червоне Парутине та 4дітей з Прибузького та Каталине , що становить 100% від загальної потреби.
У 2020, 2021 році на умовах спів фінансування ( 50/50) придбано шкільний автобус для Куцурубського ЗЗСО (державний бюджет – 1000000 грн, кошти Куцурубської сільської ради – 1000000 грн). Острівської гімназії (державний бюджет – 1000000 грн, кошти Куцурубської сільської ради – 1000000 грн).
На разі є потреба ще в 2-ох автобусах з метою організації підвезення учнів філій до опорного закладу.
Питання забезпечення доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами в громаді є одним із завдань освіти. Для дітей із особливими освітніми потребами відповідно до рекомендацій інклюзивно-ресурсного центру м.Очаків та заяв батьків організовано інклюзивне навчання для 7-ох учнів у Куцурубському ЗЗСО та філіях. Для супроводу даної категорії дітей в освітньому процесі введено 7 ставок асистента вчителя.
У закладах, де функціонують інклюзивні класи, поповнилась навчально-матеріальна база. Кошти (17,834 грн) було використано для придбання різноманітних засобів корекції й дидактичного матеріалу для занять із учнями даної форми навчання, заробітна плата та навчання асистентів вчителя.
З метою покращення матеріально-технічної бази закладів освіти у 2021залишки освітньої субвенції році використані на:
-
Куцурубський ЗЗСО І-ІІІ ст. імені Т.Г.Шевченка (1,936,445 грн):
-
покращення матеріально-технічної бази – 491,260 грн
-
поточні ремонти – 286,035 грн
-
основні засоби – 345,916 грн
-
капітальний ремонт - 813,234 грн. (спортивна зала, заміна внутрішньої системи опалення, система опалення Дмитрівської філії, система пожежогасіння Іванівської філії)
-
Парутинський ЗЗСО І-ІІІ ст. – (2,394,152):
-
покращення матеріально-технічної бази – 232,266 грн.
-
поточні ремонти – 17,412 грн
-
основні засоби – 209,799 грн
-
капітальний ремонт - 676,760 грн. (встановлення системи пожежогасіння, облаштування огорожі).
-
Острівська гімназія (40,0) – використано на покращення матеріально-технічної бази (поточний ремонт харчоблоку).
З бюджету громади: на Парутинський ЗЗСО на основні засоби 8 тис.грн.
На Куцурубський ЗЗСО – облаштування нового котла – 106,00 грн., блискавко захисту у Солончаківській філії (147,60 грн)
За рахунок благодійницьких коштів, які надало ТОВ « Південно –Українська ВЕС» встановлено 5 металопластикових вікон в Острівській гімназії на 63000 грн.
За рахунок благодійницьких коштів, які надало ТОВ « Вітропарк Очаківський»:
-для Іванівської філії розроблено проектно-кошторисну документацію для облаштування нової котельні, робочі проєкти по геології та геодезії на 212,274 тис. грн..
- встановлено 20 металопластикових вікон та 2 дверей в приміщенні Дмитрівської філії ( шкільна їдальня, спортивна зала) на 155 455 грн;
- придбано вугілля для Дмитрівської філії на 500000 грн.
З початку 2021 року з бюджету Куцурубської сільської ради дошкільними закладами було використано 44928,00 грн. на проведення поточних ремонтів та на придбання матеріалів. Заклади, виходячи з своїх потреб та приписів Держпродспоживслужби, ДСНС, закуповували обладнання та матеріали:
-
Куцурубський ДНЗ «Зірочка» придбали для харчоблоку електросковороду, мийку, миючі та дезінфікуючі засоби.
-
Іванівській ДНЗ «Ромашка» - принтер;
-
Парутинський ДНЗ «Ластівка» провели косметичний ремонт в групових кімнатах, придбали для харчоблоку електросковороду, міксер, холодильник, обладнання для кухні відповідно (НАССР), респіратори, таблички «ВИХІД» на акумуляторах, прожектори для підсвічування аварійних виходів, проведено опір ізоляції будівлі, замовлено протипожежний люк.
-
Червонопарутинським ДНЗ «Перлинка» було придбано протипожежний люк (відповідно приписів ДСНС), господарчі товари, електричну духову шафу, ваги.
-
В Острівському НВК – відповідно до вимог зроблено кімнату для миття посуду для дошкільного підрозділу (заведено воду, встановлено мийки, закуплені водонагрівачі), але ще нагальним питанням для закладу є ремонт та реконструкція дитячої вбиральні, приміщення дитячого підрозділу.
За сприяння депутата Миколаївської обласної ради Євгена Ігнатенка придбано для Куцурубського ЗДО систему доочищення води «Зворотний осмос» ( 7200,0 грн), умивальні раковини (1869,0 грн), холодильник (4200,0 грн), для Парутинського ЗДО - теплі ковдри.
За благодійні кошти Представництва ПАУЕР КОНСТРАКШН КОРПОРЕЙШН ОФ ЧАЙНА, ЛТД придбано для Парутинського ЗДО протирочну машину(1700грн.), електром’ясорубку (2200 грн.), праску(650,0 грн.) , миючий пилосос (5000,0 грн.).
КУЛЬТУРА
Куцурубська сільська рада на балансі утримання має 10 закладів культури. На даний час 3 заклади не придатні до функціювання, а саме: Дмитрівський сільський клуб-філія – ведеться поточний ремонт; Червонопарутинський сільській клуб-філія – капітальний ремонт; Острівський сільський клуб-філія.
У грудні 2021 року звільнено за власним бажанням керівника Іванівського сільського клубу-філії, відповідно до рішення XII сесії ІІІ скликання Куцурубської сільської ради від 11 серпня 2021 року №24 «Про призупинення діяльності Прибузького сільського клубу-філії Парутинського палацу культури Куцурубської сільської ради», №23 «Про призупинення діяльності Дніпровського сільського клубу-філії Парутинського палацу культури Куцурубської сільської ради» у грудні 2021року скорочено ставки завідувачів вищезазначених закладів.
Під час пандемії заклади культури мали систематичні карантинні обмеження. Так з 11.01.2021 по 05.05.2021 заклади культури призупинили свою діяльність, а персонал був переведений на 2/3 заробітної плати. З вересня до грудня 2021 року знову діяв простій у всіх закладах культури до покращення епідеміологічної ситуації.
Під час карантинних обмежень деякі клуби здійснювали свою діяльність он-лайн, оформлювали привітання до свят та висвітлювали на сторінках фейсбуку.
В закладах створені клубні формування:
-
В Куцурубському «Центрі культури, дозвілля, молоді та спорту функціонує
-
дитячий хореографічний гурток «Стайл»;
-
любительське спортивне формування «Настільний теніс»
-
клубне формування «Вокальний спів», яке відвідує 15 осіб;
-
клуб любителів інструментальної музики.
-
В Іванівському сільському клубі-філії – дитяча студія Pretty Fly.
-
В Солончаківському сільському клубі-філії – вокальний гурт «Калинонька»
-
В Матросівському осередку:
-
дитячий танцювальний гурток «Чарівниця»;
-
дорослий вокальний гурток «Водограй».
Матеріально-технічна база закладів культури у цьому році поповнилась:
-
Червонопарутинський клуб-філія: придбано 30 стільців ( благодійна допомога ТОВ « Вітропарк Очаківський» -15000.0 грн). За кошти благодійної допомоги ТОВ Південно –Українська ВЕС встановлено металопластикові вікна і двері на суму 59715,0 грн.
-
Дмитрівський клуб-філія (благодійна допомога вітропарка «Очаківський») : придбано одяг для сцени клубу на суму 50500 грн.
-
За кошти сільської ради КЗ «Центр культури, дозвілля, молоді та спорту» Куцурубської сільської ради придбав (портативний рекордер -4500,0 грн., електричне обладнання - 8359,50 грн., господарчі товари, електрична апаратура – 4946,44 грн., тканина для оформлення сцени – 3555,00 грн. На загальну суму: 33296,74 грн.
-
В Матросівський осередок за кошти сільської ради придбано звукову апаратуру – 9014.0 грн та за кошти благодійної допомоги ТОВ « Вітропарк Очаківський» 30 стільців – 15000,0 грн.
-
В Солончаківський клуб придбано стільці на суму 42000 грн за кошти благодійної допомоги ТОВ Південно –Українська ВЕС.
-
Парутинський палац культури: господарчі товари та будівельний матеріал на загальну суму - 15599,00 грн. В Палаці культури з метою економного використання газу була проведена часткова модернізація системи опалення.
За сприяння депутата Миколаївської обласної ради Євгена Ігнатенка придбано металопластикові вікна для Парутинської мистецької школи на загальну суму 85750,00 грн.
Незважаючи на режим простою та карантину (січень, квітень - травень, жовтень), бібліотеки не припиняли свою інформаційну роботу.
З метою забезпечення рівного доступу до інформації уразливих груп населення, у тому числі інвалідів, які перебувають в скрутному становищі, людям похилого віку організовано соціальну послугу книго ношення.
У 2021 році продовжено роботу тематичного комплексу занять «Куцурубська громада онлайн» для ознайомлення користувачів бібліотеки з можливостями електронних сервісів і порталів.
Джерелами поповнення фонду у поточному році є:
-
державна програма підтримки книговидання – 827 примірників на 103560,00 грн. поповнили фонд Куцурубської ПБ;
-
обласна програма – 56 примірників на 3900,00 грн.
За звітній період виділено кошти місцевого бюджету на:
-
придбання книжкової шафи для Куцурубської ПБ – 4200 грн.;
-
оплату послуг КП «Миколаївкнига» – 5200 грн.;
МЕДИЦИНА
Наданням первинної медичної допомоги населенню Куцурубської громади займається комунальне некомерційне підприємство «Куцурубський центр первинної медико- санітарної допомоги» Куцурубської сільської ради.
Структурні підрозділи, які входять до складу КНП «Куцурубський ЦПМСД» Куцурубської с/р:
Назва |
Підрозділи – основних 6 за ліцензією МОЗ України (та 3 додаткових) |
Амбулаторії загальної практики сімейної медицини (АЗПСМ) |
2 (Куцурубська, Парутинська) |
Пункти здоров’я (ПЗ) |
4 (Дмитрівський, Іванівський, Солончаківський, Острівський) |
Медичні пункти тимчасового базування (МПТБ) |
3 (Дніпровський, Каталинівський, Матросівський) |
Населення Куцурубської громади складає 7572 осіб, з них дорослого населення – 6389 осіб, дитячого (0-17 р.) – 1183 осіб (із них діти 0-14 років – 1000 осіб та діти 15-17 років - 183 осіб. Працездатного населення – 4206 осіб.
Станом на 01 січня 2022 року укладено 6136 декларацій пацієнта з сімейним лікарем про надання первинної медичної допомоги. Це приблизно 81 відсоток від кількості мешканців громади.
Штат закладу складає (всього 32 особи):
-
6 лікарів (з них 2 сумісника)
-
13 осіб середнього медперсоналу
-
8 осіб молодшого медперсоналу (4 ставки)
-
5 осіб інший персонал
У 2021році народилося 28 дітей по громаді, померло- нажаль 105 чол. Основні причини смертності: природна старість, серцево-судинні захворювання та онкологія.
Стосовно пандемії COVID-19, ситуація наступна. В 2021 року в громаді перехворіли приблизно 500 людей, з яких 21 летальний випадок перебігу короновірусної хвороби. В рамках державної програми вакцинації населення від COVID-19 було створено 2 пункти щеплення на базі амбулаторій с. Куцуруб та с. Парутине. Також створено 2 мобільні бригади для виїзду в інші села громади для проведення щеплень. Станом на початок 2022 року проведено трохи більше 4000 щеплень.
Фінансування медичного закладу здійснюється за рахунок коштів НСЗУ (оплата за декларацію пацієнта з лікарем) та за рахунок коштів Куцурубської сільської ради.
Кошти сільської ради, виділено у 2021 на медицину громади у сумі 869515,91 грн.:
Стаття видатків |
Видатки, грн. |
|
36773,0 |
|
369000,0 |
|
62034,0 |
|
41754,0 |
(2 студента) |
67408,0 |
|
70840,0 |
|
182303,20 |
|
39403,71 |
Разом: |
869515,91 |
Також за кошти Куцурубської сільської ради придбано: 3 конвектора електричних ( 1 – для Куцурубської амбулаторії, 2 – для Парутинської амбулаторії) ,
-
принтер для Куцурубської амбулаторії,
-
принтер для Острівського пункту здоров?я,
-
ноутбук для Парутинської амбулаторії,
-
електричні конвектори для Куцурубської та Парутинської амбулаторій.
За рахунок коштів вітропарка « Очаківський» придбано твердопаливний котел для Дмитрівського пункту здоров?я на суму 9500,0 грн.
Проведено поточний ремонт в приміщенні Солончаківського пункту здоров?я та в приміщенні Парутинської амбулаторії (благодійні кошти).
Населення сільської ради отримує послуги вторинної медичної допомоги, що надається КНП «Очаківська багатопрофільна лікарня». Для лікарні з місцевого бюджету громади у 2021 році виділено кошти на енергоносії – 843900 грн та на паливно-мастильні матеріали на підвіз кисню для хворих на COVID-19 -100400 грн.
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
Відділ соціального захисту , захисту дітей та роботи з сім’ями забезпечує в межах визначених законодавством права жителів громади в сфері соціального захисту , захисту дітей. роботи з сім’ями та зайнятості населення шляхом здійснення нагляду за додержанням на території сіл громади вимог законодавства в цих сферах, виконання відповідних державних і місцевих програм соціально захисту та захисту дітей, надання якісних соціальних послуг.
З метою ефективної роботи із сім’ями та особами, які потребують допомоги та не в змозі самостійно подолати складні життєві обставини, відділ соціального захисту, захисту дітей та роботи з сім’ями співпрацює з Очаківським районним управлінням соціального захисту населення, Очаківським центром зайнятості, службою у справах дітей Куцурубської сільської ради, адміністрацією навчальних та дошкільних закладів Куцурубської сільської ради , старшим інспектором ювенальної превенції Очаківського відділу поліції в Миколаївській області , відділом Очаківського бюро безоплатної правової допомоги, центром первинно медико- санітарної допомоги при Куцурубській сільській раді . Протягом 2021 року на обліку у відділі соціального захисту ,захисту дітей та роботи з сім’ями перебувало 24 сім?ї у складних життєвих обставинах, в яких виховується 67 дітей. За сприяння відділу протягом 2021 року: 3 дітей влаштовано до Очаківської санаторної школи, 2 сім’ям відновлено реєстрацію за місцем проживання, 1898 сім’ям оформлено/ відновлено документи, у т.ч. для призначення соціальних виплат, 44 сім?ям поліпшено житлові умови, 210 сімей отримали гуманітарну допомогу, 1950 особам надано консультацію, 33 особи працевлаштовано, 44 особи направлено до закладів медичного обслуговування, 6 дітей оздоровлено, 15 осіб перенаправлено до Очаківського центру зайнятості, 38 сімей перенаправлено до відділу Очаківського бюро безоплатної правової допомоги з метою отримання необхідної юридичної допомоги. На території Куцурубської сільської ради станом на 01 січня 2022 року проживають 236 учасника АТО. Кожному надано допомогу в оформленні пільги , як УБД, також постійно проводиться інформаційно – роз’яснювальна робота , щодо отримання санаторно – курортних путівок.
Для впровадження Програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» проведені виїзні практичні навчання по старостинським округам. Всього через даний програмний комплекс оформлено 587 електронних справ та передано до управління соціального захисту населення для призначення та виплати соціальних допомог, житлових субсидій, пільг.
Відділ забезпечує виконання Програми «Турбота». Завданням Програми є підвищення соціальних гарантій та рівня життя ветеранів війни та праці, осіб з інвалідністю, одиноких людей похилого віку, малозабезпечених та багатодітних сімей, незахищених верств населення та осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. За 2021 рік згідно Програми «Турбота» надано матеріальну допомогу на суму 576418,00 грн. з них :
За наданням одноразової матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових питань до відділу звернулось 213 осіб,
в т.ч.на :
-
матеріальну допомогу сім’ям загиблих (померлих),інвалідам війни в Афганістані , воїнам-афганцям,воїнам – інтернаціоналістам до Дня виведення військ з Афганістану 22 особам на суму 23000,00 грн.
-
матеріальну допомогу учасникам ЧАЕС І-ІІ категорії до Дня Чорнобильської трагедії 13 особам на суму 11000,00 грн.
-
матеріальну допомогу у зв’язку зі стихійним лихом 77 осіб на суму 340958,00 грн.
-
матеріальну допомогу на поховання 16 осіб на суму 42100,00 грн.
-
матеріальна допомога у зв’язку з вилученням сільськогосподарських тварин з метою їх знищення або забою при ліквідації особливо небезпечних (карантинних) хвороб 2 особам на суму 5760,00 грн.
-
матеріальна допомога сім’ям учасників АТО 4 особам на суму 4000,00 грн.
-
матеріальну допомогу на лікування 75 особам на суму 139100,00 грн.
-
матеріальну допомогу у зв’язку з пожежею 1 особі на суму 2500,00 грн.
-
матеріальну допомогу у зв’язку з нещасним випадком 2 особи на суму 8000,00 грн.
Для проведення заходів до Дня людей з інвалідністю, новорічних та різдвяних свят, а саме придбання новорічних подарунків в кількості 53 шт. для дітей сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з інвалідністю, виділено кошти в сумі 10918,00 грн. До Дня людей похилого віку виділено 8 підопічним територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) продуктові набори на суму 1940,00 грн.
Територіальний центр соціального обслуговування
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Куцурубської сільської ради є однією з основних складових системи соціального обслуговування громадян в Куцурубській громаді.
Робота колективу була спрямована на виконання Закону України «Про соціальні послуги», Державних стандартів догляду вдома, денного та стаціонарного догляду, постанов Кабінету Міністрів України.
Основні завдання, якими керувалися в роботі, це:
-
підвищення якості надання соціальних послуг;
-
адресність;
-
своєчасність надання та наближення до отримувачів;
-
комплексний підхід та розвиток інноваційних моделей.
В період з 01.01.2021 по 01.01.2022р. працювало 2 відділення:
-
соціальної допомоги вдома;
-
стаціонарного догляду (відкрито 28.08.2020р.).
На задоволення потреб в 2021 році Терцентру з місцевого бюджету виділено 2093,7 тис.грн., з них витрачено на оплату праці та ЄСВ – 1402,2 та 335,0 тис.грн.
На обслуговуванні в територіальному центрі знаходяться підопічні з різними категоріями та статусами. Це одинокі, одиноко проживаючі, ветерани праці та особи з інвалідністю. Завдяки комплексному підходу з надання соціальних послуг постійно зростає кількість наданих соціальних послуг підопічним.
У відділенні соціальної допомоги вдома обслуговується 56 осіб.
У відділенні стаціонарного догляду - 8 осіб.
Фактичні витрати на функціонування відділення стаціонарного догляду склали 863,5 тис.грн., в т.ч. оплата праці та ЄСВ – 465,9 та 106,9 тис.грн. відповідно, на харчування – 241,1 тис.грн., на медикаменти – 5,7 тис.грн., на зміцнення матеріально-технічної бази та вирішення щоденних побутових питань – 43,9 тис.грн. Утримання однієї особи в місяць в середньому за 2021 рік склало 8995 грн. Вартість 1 ліжко-дня – 293,61 грн., харчування (5-тиразове) 1 особи в день складає 85,00 грн.
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
Служба у справах дітей, як окрема юридична особа почала функціонувати в Куцурубської сільської ради з 25.02.2021 року відповідно до рішення ІІІ сесії ІІІ скликання Куцурубської сільської ради від 24 грудня 2020 року №1 «Про створення Служби у справах дітей Куцурубської сільської ради». Відповідно до статистичних даних на території громади проживає 1340 дітей. На обліку служби у справах дітей 2 дитини, які перебувають в складних життєвих обставинах.
З метою профілактики бездоглядності та правопорушень серед дітей,протягом 2021 року службою у справах дітей проведено 6 профілактичних заходів (рейдів) «Діти вулиці», «Сім’я» під час яких обстежено умови проживання 24 сімей, в яких 64 дитини, які опинились в складних життєвих обставинах; направлено 4 подання в Миколаївське РУП ВП №7 у Миколаївській області про притягнення 2 батьків до адміністративної відповідальності за неналежне виконання батьківських обов’язків.
На первинному обліку служби у справах дітей в Куцурубської сільської ради перебуває 22 дитини, які мають статус дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. З них проживають в сім’ях родичів – 9, під опікою – 14, в дитячих будинках сімейного типу – 5, в прийомних сім’ях – 2. На території Куцурубської сільської ради проживають дві прийомні сім’ї, в яких виховується 5 дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Протягом 2021 року службою розглянуто 8 письмових та 6 усних звернень громадян. За результатами розгляду письмових звернень надано 5 дозволів на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, видано 3 висновки щодо визначення місця проживання дитини, надано статус дитини – сироти 2 дітям, встановлено піклування щодо 1 дитини-сироти, 1 тимчасове влаштування, 1 надання повної цивільної дієздатності.
Обстежено умови проживання 16 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються в сім’ях опікунів (піклувальників) та прийомних сім’ях, 2 дітей-сиріт влаштовано у сімейні форми виховання.
Стан виконання батьківських обов’язків батьками 2 сімей розглянуто на засіданні комісії з питань захисту прав дитини. Взято участь в 6 судових засіданнях з розгляду цивільних справ (представлення інтересів дітей при визначенні місця проживання, адміністративні та кримінальні порушення).
В рамках реалізації проекту та з метою здійснення моніторингу безпеки та потенціалу сімей, соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, рішенням виконавчого комітету від 30 серпня 2021 року №108 створено міждисциплінарну команду. Протягом серпня-грудня 2021 року командою здійснено моніторингові візити у 7 сімей.
Проведено 9 засідань комісії з питань захисту прав дитини.
Рішенням XYI позачергової сесії ІІІ скликання Куцурубської сільської ради від 10.12.2021року № 23 було затверджено Цільову соціальну програму забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа в Куцурубській сільській раді на 2021-2023 роки.
Враховуючи напрями Стратегії розвитку Миколаївської області до 2027 року , Стратегії сталого розвитку Куцурубської сільської ради на 2021-2026 роки ,з метою поступового розв'язання проблеми забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, а також реалізації державної політики щодо забезпечення соціального захисту житлових і майнових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, виконавчим комітетом Куцурубської сільської ради від 12.12.2021року №157 затверджено План дій реформування системи інституційного догляду та виховання дітей в Куцурубській сільській раді на 2021-2023 роки.
Служба у справах дітей в Куцурубської сільської ради сприяє втіленню пріоритетних завдань державної політики у сфері забезпечення житлових прав дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Із загальної кількості дітей зазначеної категорії:
-
10 дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які досягли 16 років (віком 16 – 18 років), перебувають на квартирному обліку;
-
10 осіб (віком 18 – 23років) з числа дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування перебувають на квартирному обліку;
-
9 осіб (віком 23 – 35 років) з числа дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування перебувають на квартирному обліку.
У 2021 році для 2 осіб даної категорії виділено та перераховано на спеціальні рахунки 899496 тис. грн.
Громада здійснює свою діяльність у сфері цивільного захисту та пожежної безпеки у відповідності до Кодексу цивільного захисту України, інших нормативно – правових актів України, щорічного плану основних заходів цивільного захисту Куцурубської ланки об’єднаної територіальної громади як складової частини ТП ЄДС ЦЗ Миколаївської області та через комісію з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Куцурубській сільській раді.
Протягом 2021 року комісією було проведено 6 чергових та 5 позачергових засідань, розглянуто 16 планових та 9 позапланових питань.
На виконання розпорядження виконувача функцій і повноважень голови ОДА, першого заступника голови від 30.12.2020 року №575-р «Про організацію навчання осіб керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту в мережі підрозділів навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Миколаївської області 2021 року» в травні 2021 року за рахунок різних джерел фінансування пройшли навчання:
- за державним замовленням - 16 чоловік, куди увійшли консультанти 6-ти консультаційних пунктів, старости округів та керівники структурних підрозділів громади;
- за договірними умовами – 32 чоловіка, куди увійшли всі керівники та фахівці шкільних, дошкільних та культурних закладів.
Додатково в листопаді цього року пройшли спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум) - 15 машиністів (кочегарів) котелень.
Вжито заходи по поповненню матрезерву з бюджету сільської ради в сумі 85,98 тис.грн., для придбання:
- 100 шт. шиферу;
- 400 шт. цвяхів;
- 100 м. плівки поліетиленової;
- 10 шт. респіраторів,
- 5 шт. бензогенераторів
Протягом 2021 року з різних джерел фінансування були вжиті заходи щодо забезпечення пожежної безпеки закладів шкільної та дошкільної освіти, соціальних закладів на загальну суму більше 2142,172 тис.грн.
З місцевого бюджету забезпечені 8 закладів бюджетної сфери протипожежним водопостачанням.
Всім здобуткам минулого року я маю завдячувати перш за все праці та наполегливості працівників апарату та старостинських округів, депутатам сільської ради, членам виконавчого комітету, платникам податків до сільського бюджету, підприємцям та активним громадянам, яким не байдужа доля нашої громади.
Я вдячна усім, хто допомагав сільській раді практичними справами, своїм досвідом, конструктивними порадами та об’єктивними зауваженнями.