ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА послуги з надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оре-нди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізич-них осіб або єдиного податку та військового збору
Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області
№ п/п |
Етапи опрацювання звернення |
Відповідальна посадова особа та відповідальний структурний підрозділ |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Прийом та реєстрація звернення одержувачів послуги (наймача та наймодавця) і передача документів за належністю до структурного підрозділу, до повноважень якого належить вирішення питання |
Керівник підрозділу обслуговування громадян управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області |
1 день |
2. |
Атрибутування звернення та поданих документів |
Керівник відділу оцифрування документів та обробки даних управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг |
2 дні |
3. |
Прийняття рішення про призначення / відмову у призначенні послуги |
Керівник відділу надання житлових субсидій, керівник відділу контролю за правильністю нарахування житлових субсидій та пільг управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг |
Протягом 10 робочих днів з дня подання документів та отримання інформації, необхідної для розрахунку |
4. |
Повідомлення заявників/центрів надання адміністративних послуг/уповноважених банків щодо прийнятого рішення |
Керівник підрозділу обслуговування громадян управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області |
1. Інформує наймача та наймодавця про прийняте рішення протягом трьох календарних днів з дати його прийняття шляхом надсилання повідомлення за формою згідно з додатком 4 до Порядку № 1225 з використанням засобів поштового / електронного зв’язку, зазначених у заяві та договорі найму. При цьому самостійно вибирає форму повідомлення (паперову чи електронну (за наявності адреси електронної пошти) та спосіб повідомлення (особиста бесіда, поштовий зв’язок, смс-повідомлення, електронні засоби зв’язку, електронна пошта (за наявності), вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України). 2. Якщо заява та договір найму надійшли від центрів надання адміністративних послуг, уповноважених банків, про прийняте рішення інформує відповідний центр адміністративних послуг, уповноважений банк, який інформує про це рішення наймача та наймодавця у визначений ними спосіб. 3. У разі прийняття рішення про повернення документів для виправлення виявлених помилок або про відмову в призначенні субсидії на найм житлового приміщення повідомляє центру адміністративних послуг, уповноваженому банку, наймачу та/або наймодавцю про прийняте рішення протягом трьох календарних днів з дати його прийняття із зазначенням причин відмови або порядку виправлення помилок, а також про порядок оскарження прийнятого рішення. 4. У період воєнного стану в Україні може повідомляти наймачу, наймодавцю про прийняте рішення в телефонному режимі з внесенням відповідного запису до окремого журналу реєстрації інформування заявників |
Відповідно до статтей 79, 80, 82 Закону України “Про адміністративну процедуру” від 17.02.2022 № 2073-IX (із змінами) (далі — Закон) скарга на адміністративний акт може бути надана протягом 30 календарних днів з дня доведення його до відома заявника, з урахуванням вимог доведення адміністративного акту, визначених статтею 80 Закону, до адміністративного органу вищого рівня. |