ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ЦЕНТРИ ЮНІСЕФ: УЧНІ С. ПАРУТИНЕ КУЦУРУБСЬКОЇ ГРОМАДИ ОТРИМАЛИ ДОСТУП ДО НАЙСУЧАСНІШИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
В с.Парутине запрацював Цифровий освітній центр, який координує Асоціація інноваційної та цифрової освіти за підтримки ЮНІСЕФ, Миколаївської облдержадміністрації та Куцурубської сільської ради. Новий простір відкрили на базі Парутинського ліцею Куцурубської сільської ради.
Відкриття Цифрового освітнього центру відвідали представники Куцурубської громади, начальник відділу освіти, молоді, спорту та культури Куцурубської сільської ради Олена Кельбас, староста сіл Парутине, Кателине, Прибузьке - Олег Харковець та проєктна менеджерка Асоціації інноваційної та цифрової освіти Оксана Воронкіна. Гості ознайомилися з роботою Центру, обговорили його подальшій розвиток та відвідали інтерактивне заняття, проведене з використанням ігрової освітньої платформи Minecraft Education. Відвідувачі центру проходили світ Minecraft “Крижані вершини” на швидкість, переможцем став Олександр Антонов, учень 7-го класу Парутинського ліцею.
Діти довели, що навчання в DLC дає можливість не просто опановувати нові знання, а і застосовувати їх на практиці. Так, Рустам Джафаров, учень 11 класу, ознайомив гостей центру з роботою 3D-принтера і продемонстрував моделі, які створив на принтері разом з друзями в центрі.
Для надання доступу до освіти в умовах війни у південних регіонах України була започаткована мережа з 46 Цифрових освітніх центрів (Digital Learning Centres / DLC), яку реалізує ЮНІСЕФ та Асоціація інноваційної та цифрової освіти за підтримки уряду Японії та Глобального партнерства заради освіти (GPE).
Мсія Цифрових освітніх центрів – забезпечити навчання школярів, які не мають повноцінного доступу до офлайн освіти, та допомогти їм надолужити освітні втрати.
Відеоролик про Цифрові освітні центри
У Цифрових освітніх центрах учні віком від 6 до 18 років можуть безплатно:
- за допомогою Штучного Інтелекту визначити, які предмети та теми зі шкільної програми їм потрібно надолужити;
- навчатись за допомогою інтерактивних кейсових уроків та технології перегорнутого класу;
- отримувати індивідуальні консультації (надолужувати освітні втрати) через спеціальний застосунок (Убер-Школа);
- набувати навичок, що мають найбільший попит у XXI столітті, завдяки «Урокам для успішного життя»;
- розважатись з користю зі спеціальною освітньою програмою «Minecraft Education»;
- визначити свій рівень володіння та опанувати українську та англійську мови;
- отримати психоемоційну підтримку;
- сформувати Паспорт Здібностей до 1 000 + сучасних професій за допомогою сертифікованого профорієнтаційного адаптивного тестування, визначити професію своєї мрії та побудувати індивідуальну траєкторію подальшого навчання та кар’єри.
«Миколаївська обласна адміністрація активно працює над створенням комфортних умов для навчання та соціалізації дітей і підлітків. Важливу роль у цьому процесі відіграють наші партнери, серед яких ЮНІСЕФ та Асоціація інноваційної та цифрової освіти. Ми раді, що в с. Парутине також відкрили такий Центр, де учні 1-11 класів можуть здобувати знання, використовуючи сучасні технології», – коментує директор департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації Алла Веліховська.
«У DLC навчаються передусім діти, які мають обмежений доступ до освіти та потребують додаткової академічної й психоемоційної підтримки, зокрема діти з інвалідністю та внутрішньо переміщені учні. Центр не лише допомагає компенсувати освітні втрати, а й пропонує профорієнтаційні заходи, розвиваючі ігри та інші активності. Це сприяє спілкуванню дітей як всередині Центру, так і між іншими Центрами завдяки організації командних онлайн змагань», – начальник відділу освіти, молоді, спорту та культури Куцурубської сільської ради Олена Кельбас.
Координатором Цифрових освітніх центрів в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях є Асоціація інноваційної та цифрової освіти, яка за підтримки Міністерства освіти і науки України з початку повномасштабної війни успішно розвиває Мережу Українських Освітніх Хабів, як в Україні, так і в країнах ЄС, Великій Британії, Японії та США.
«Наша команда прагне не просто відкривати Цифрові освітні центри, а робити з них справжні освітні хаби для дітей, підлітків та їхніх батьків у громадах, які найбільше потерпають від війни, де б їм було цікаво та корисно, а мешканці громад захотіли б приходити знов і знов», – зазначає Заступник голови Асоціації інноваційної та цифрової освіти Дмитро Бондаренко.
За додатковою інформацією звертайтеся:
+380979108904 – Оксана Воронкіна,
проєктна менеджерка Асоціації інноваційної та цифрової освіти,
координаторка проєкту в Миколаївській області